موقعیت فعلی:اخبار >> مرور کردن
آیا ذخیره سازی سرد می تواند از برق 220 ولت استفاده کند؟ یا 380 ولت؟
زمان:2020-09-11  مرور کردن:

آیا ذخیره سازی سرد می تواند از برق 220 ولت استفاده کند؟ یا 380 ولت؟

آیا ذخیره سازی سرد می تواند از برق 220 ولت استفاده کند؟ یا 380 ولت؟


موضوع مصرف برق سردخانه باید این باشد که هر فروشگاهی در هنگام ساخت سردخانه مشکلی را در نظر بگیرد، به خصوص دغدغه کاربران سردخانه های کوچک و متوسط.

در مورد مصرف برق سردخانه شاید خیلی از دوستان این جنبه را خیلی روشن نکنند. شرکت Huaxian Fresh Care فقط در مورد آن صحبت خواهد کرد، به امید اینکه بتواند به همه کمک کند!


سردخانه یک مرکز صنعتی با قدرت نسبتاً زیاد است. در واقع در شرایط عادی، برق سردخانه نیاز به ولتاژ 380 ولت دارد. چرا از منبع تغذیه 380 ولت برای ذخیره سازی سرد استفاده کنیم؟ هنگامی که به طور معمول از وسایل برقی پرمصرف استفاده می کنیم، متوجه می شویم که وقتی وسایل برقی معمولی پرمصرف از منبع تغذیه 220 ولت استفاده می کنند، مشکلاتی مانند انسداد عملکرد الکتریکی و ناپایداری ولتاژ ایجاد می شود.

حتی برای وسایل برقی معمولی پرمصرف، چه رسد به سردخانه، اگر ولتاژ ناپایدار باشد یا زمانی که سردخانه از منبع تغذیه 220 ولت استفاده می کند، برق قطع شود، سردخانه معنای خود را از دست می دهد. بنابراین، تبرید Jinbang توصیه می کند: منبع تغذیه 380 ولت برای ذخیره سازی سرد مورد نیاز است.


آیا سردخانه کوچک می تواند از منبع تغذیه 220 ولت استفاده کند؟

در واقع، اگر فضای سردخانه کوچک باشد و توان واحد خیلی زیاد نباشد، می توان از منبع تغذیه 220 ولت استفاده کرد. در عین حال، به دلیل قوانین منطقه ای مختلف، منبع تغذیه در برخی مناطق مجاز به فوق العاده بالا بودن نیست و باعث می شود برخی از کاربران نتوانند منبع تغذیه 380 ولتی را تأمین کنند، بنابراین از نیازهای منبع تغذیه 220 ولت استفاده می شود. همچنین می توان آن را با توجه به شرایط خاص تغییر داد.


Huaxian کولر جاروبرقی، سردخانه، دستگاه یخ را با تکنولوژی مراقبت تازه حرفه ای تولید می کند.

کولر جاروبرقی برای کاهش دمای اولیه سبزیجات، میوه ها و غذای آماده در 15 تا 30 دقیقه قبل از ذخیره سازی است.

ذخیره سازی سرد برای تازه نگه داشتن سبزیجات، میوه ها، گوشت، غذاهای دریایی، مواد غذایی منجمد است.

دستگاه یخ برای رستوران، بار، مراقبت از ماهی، دمای پایین تر صنعتی است.

Huaxian، مراقب غذای شماست!