موقعیت فعلی:نمایه شرکت >> نمایه شرکت
نمایه شرکت

شرکت HUAXIAN اختصاص داده شده است تا یک تامین کننده پیشرفته راه حل های مراقبت تازه در محدوده جهانی باشد تا با فناوری پیشرفته رزرواسیون تازه، به کشاورزی، شیلات و صنایع غذایی خدمت کند تا با بهبود کیفیت تازه، بزرگترین ارزش تجاری را برای مشتریان ایجاد کند. به طور عمده در تحقیق، طراحی، ساخت، بازار و فروش تجهیزات پیش خنک کننده / خنک کننده سریع، اتاق سرد و فریزر انفجاری، تجهیزات خشک کن و دستگاه یخ شرکت دارند. از سال 2008 در زمینه انباشت فناوری و تجربه، HUAXIAN در تلاش است تا ارزش های منحصر به فردی را برای مشتریان و توزیع کنندگان ایجاد کند و همچنین روابط تجاری بلندمدت همکاری را حفظ کند. اعتقاد ما این است که «فقط حرفه‌گرایی ارزش‌های منحصربه‌فرد ایجاد می‌کند، تنها همکاری باعث گسترش پیشرفت‌های بلندمدت می‌شود».


HUAXIAN به مراقبت تازه از طریق یخچال و ارائه بهترین راه حل های مراقبت تازه از مواد غذایی، گوشت، غذاهای دریایی، میوه ها و سبزیجات توسط تجهیزات تبرید با کیفیت و فناوری پیشرفته HUAXIAN مشغول است تا حداکثر ماندگاری را افزایش دهد و تازگی اصلی را برای ایجاد ارزش های سودمند در بازار حفظ کند. در حال حاضر، بازار اصلی ما در چین، آمریکا، اروپا، آسیای جنوب شرقی و استرالیا است، به تدریج مشتریان بیشتری به ما اعتماد می کنند و ما را برای همکاری انتخاب می کنند. تیم ما امیدوار است که فناوری و خرد را برای پرونده های شما فراهم کند.


صرفه جویی در انرژی، پیگیری دائمی ما است زیرا با نرخ بازده سرمایه گذاری مشتری مرتبط است. طرح پیشنهادی ما کاملا مبتنی بر صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش مصرف است.


خدمات پس از فروش توسط ما اهمیت داده شده است، زیرا ماشین معمولی با مزایای اصلی مشتری در ارتباط است. ما با این اندازه‌گیری‌ها از جمله بررسی و کنترل کیفیت، پشتیبانی فناوری از راه دور 7/24، سیستم بررسی دوره‌ای، کتابچه راهنمای تعمیر و نگهداری حرفه‌ای و دقیق و توزیع‌کننده محلی خدمات اداری، تلاش می‌کنیم تا بهترین عملکرد دستگاه را تضمین کنیم و میزان خرابی احتمالی را کاهش دهیم.


HUAXIAN یکی از اعضای مشترک تامین کنندگان تجهیزات عالی در چین است، اما ما به تجهیزات تبرید عالی چینی به عنوان بهترین عملکرد هزینه، عملکرد و خدمات رضایت بخش، افتخار می کنیم و همچنین با توسعه صنعت و فناوری روز به روز در حال توسعه و نوآوری است.


侧面-1-1200.jpg


گواهینامه ها

证书-11.jpg

证书-12.jpg