موقعیت فعلی:اخبار >> مرور کردن
جاروبرقی HUAXIAN-Vegetables
زمان:2020-07-22  مرور کردن:

در صنعت میوه و تره بار، تازه نگه داشتن و افزایش ماندگاری مواد غذایی از اهمیت بالایی برخوردار است. حتی اگر پایه سبزی در همان شهر تامین شود، سبزی بیش از سه روز برپا نمی شود. سبزیجات حمل شده در سراسر استان ها، پس از حمل و نقل از راه دور، کیفیت سبزیجات به مدت طولانی کاهش یافته است، اما بر قیمت فروش نیز تأثیر می گذارد.

جاروبرقی HUAXIAN-Vegetables

به منظور کنترل ماندگاری میوه‌ها و سبزیجات، صنعت میوه و سبزیجات معمولاً زمانی را انتخاب می‌کند که میوه‌ها و سبزی‌ها تا 6 بلوغ رشد کنند، به طوری که میوه‌ها و سبزی‌ها بتوانند درست زمانی که به محل فروش منتقل می‌شوند بالغ شوند، اما چنین رویکردی می‌تواند روی طعم تاثیر بگذارد همچنین پایگاه های تولیدی وجود دارد که مدت زمان نگهداری میوه ها و سبزیجات را از طریق معجون کنترل می کنند اما با توجه به صنایع غذایی تیم ملی این عمل مجاز نیست.

جاروبرقی HUAXIAN-Vegetables

در حال حاضر روش سنتی تازه نگه داشتن میوه ها و سبزیجات، سردخانه و حمل و نقل زنجیره ای سرد است. این روش فقط برای نگهداری میوه ها و سبزیجات کاربرد دارد و نمی تواند دوره نگهداری میوه ها و سبزیجات را بهبود بخشد. میوه ها و سبزیجاتی که در سردخانه نگهداری می شوند، سطح میوه و سبزی ها دست نخورده به نظر می رسد اما داخل آن پوسیده شده است، این به دلیل گرمای بیرونی سرد داخلی ناشی از میوه ها و سبزیجات است.

جاروبرقی HUAXIAN-Vegetables

اما پیش خنک کننده های جاروبرقی می توانند به طور کامل از چنین مشکلاتی جلوگیری کنند. سردخانه برای تزریق تهویه مطبوع به بدنه کتابخانه است و تهویه هوا برای خنک شدن به داخل میوه و سبزیجات نفوذ می کند. به همین دلیل است که میوه ها و سبزیجات بیرون سرد و گرم هستند. پیش خنک کننده جاروبرقی برای خارج کردن هوای داخل جعبه و ایجاد حالت خلاء است. این خنک شدن سریع و طبیعی باعث می شود که درجه حرارت در بدن میوه و سبزی و در شرایط آزمایشگاهی اساساً یکسان باشد و در میوه و سبزی تجزیه نشود.

جاروبرقی HUAXIAN-Vegetables

جاروبرقی HUAXIAN-Vegetables